672 902 00

LV RU

Ienākt

  •  

Ieteiktie raksti

Maksāt par klikšķi vai maksāt par termiņu?

Attiecībā uz reklāmas atrašanos interneta meklēšanas rezultātu augstākajās pozīcijās fiksēta reklāmas kampaņas maksa par noteiktu termiņu ir labākā izvēle uzņēmumam ar nelielu reklāmas budžetu.

Lasīt tālāk

Vai pašam izvietot reklāmu meklētājos ir lētāk?

8 argumenti "par" vai "pret" aģentūras pakalpojumu izvēlei.

Lasīt tālāk

AdWords veiksmes stāsts: Žigulis un 65 € liels reklāmas budžets

Izvēlieties pareizo pakalpojuma sniedzēju un pat ar nelielu sākotnējo ieguldījumu ātri sasniegsiet pirmos pozitīvos rezultātus.

Lasīt tālāk

SEO vai AdWords - kas izdevīgāk?

Pateicoties pareizi izplānotai un izveidotai AdWords kampaņai, mūs atrod arvien jauni klienti, un bizness attīstās.

Lasīt tālāk

Cik maksā klikšķis PATIESĪBĀ?

Noskaidrojiet, kā tiek veidota klikšķa cena, un cik tas izmaksā tieši Jums - varbūt tas izmaksā daudz mazāk, nekā spējat iedomāties...

Lasīt tālāk

AdWords reklāma ir pārāk dārga: mīts vai patiesība?

21. Februāris, 2014

Vai Jums šķiet, ka AdWords reklāmas kampaņa izmaksā pārāk dārgi? Šāds viedoklis var rasties gadījumos, kad Jūs vai kāds Jūsu paziņa ir mēģinājis ievietot reklāmu Google meklētājā pašrocīgi. Mūsu pieredze rāda, ka lielākoties šis maldinošais priekšstats ir radies neveiksmīgas, neprofesionālas AdWords kampaņas izveides rezultātā.

« Ir vairāki aspekti, kas būtiski ietekmē reklāmas kampaņas cenu. »

Šī iemesla dēļ AdWords reklāmas izvietošana bez nepieciešamajām zināšanām patiešām var izmaksāt dārgi. Līdz ar to mēs, balstoties uz mūsu klienta pieredzi, izveidojām nelielu piemēru tam, kāpēc šāds mīts rodas un kāda ir patiesība.

SIA „Remontieris” sniedz datoru remonta pakalpojumus. Uzņēmums ir izveidots nesen, tāpēc uzņēmuma pārstāvis Ēriks nolēma ieguldīt līdzekļus interneta mārketingā, lai piesaistītu papildu klientus un sniegtu informāciju par savu uzņēmumu visiem potenciālajiem klientiem, kas izmanto datoru ikdienā un lieto internetu.

Tā kā jaunā uzņēmuma apgrozāmie līdzekļi nav lieli, Ēriks izlēma izvietot AdWords reklāmas kampaņu paša spēkiem. Uzņēmuma pārstāvis nevērsās pie interneta reklāmas pakalpojumu sniedzējiem, uzskatot, ka pašam izvietot sanāk lētāk. SIA „Remontieris” AdWords reklāmas kampaņā nolēma ieguldīt 100 EUR.

Veidojot SIA „Remontieris” sniegto pakalpojumu reklāmas kampaņu, Ēriks ievietoja šādus atslēgvārdus: datoru remonts; notebook remonts; Samsung datoru remonts; datortehnikas remonts, piešķirot tiem no kampaņas mērķa sasniegšanas viedokļa nepareizus atslēgvārdu atbilstības iestatījumus. Visi kampaņas iestatījumi tika atstāti „pēc noklusējuma” un budžets tika norādīts 100 EUR apmērā.

Ērika ne visai profesionāli izveidotā kampaņa „vāca” klikšķus lielākoties no partnerlapām:

un nerelevantiem meklēšanas rezultātiem:

Šādā veidā trīs dienu laikā tika izlietots reklāmas budžets 100 EUR apmērā, bet diemžēl SIA „Remontieris” nesaņēma nevienu zvanu.

 

Pēc šāda notikuma Ēriks secināja, ka reklāma AdWords ir ne vien neadekvāti dārga, bet arī nesniedz nekādus rezultātus, un vairs nevēlējās izmantot AdWords kampaņu uzņēmuma „Remontieris” reklamēšanai.

Vai arī Jūs esat pieredzējuši vai dzirdējuši par līdzīgu situāciju?
AdWords reklāmas kampaņu izveidi iesakām uzticēt sertificētiem speciālistiem, kas zina, kā ar vismazāko līdzekļu ieguldījumu iegūt vislielāko reklāmas atdevi.

Infomedia aicina Ēriku un ikvienu skeptiķi pārliecināties par Google reklāmas efektivitāti, izmantojot mūsu unikālo pakalpojumu – reklāmu Google par fiksētu gada maksu.

«Izmantojot sertificētu speciālistu pakalpojumus, ir iespējams noskaidrot, kā mīts par dārgo AdWords reklāmu izskatās patiesībā.»

Piemēram, SIA „Remontieris” reklāma var tikt garantēti izvietota „datoru remonta” meklēšanas rezultātu 1. lapā visu gadu, katru dienu 24 stundas diennaktī, un tas viņam izmaksātu tikai 249 EUR gadā. SIA „Remontieris” reklāmu redzētu ikviens, kurš meklētājā meklētu datoru remonta pakalpojumus, līdz ar to Ēriks ar sava pārstāvētā uzņēmuma reklāmu uzrunātu visus potenciālos datoru remonta pakalpojumu meklētājus.
Vai šādas reklāmas izmaksas ir tiešām tik lielas, cik Jūs bijāt iedomājušies?