672 902 00

LV RU

Ienākt

  •  

Ieteiktie raksti

Maksāt par klikšķi vai maksāt par termiņu?

Attiecībā uz reklāmas atrašanos interneta meklēšanas rezultātu augstākajās pozīcijās fiksēta reklāmas kampaņas maksa par noteiktu termiņu ir labākā izvēle uzņēmumam ar nelielu reklāmas budžetu.

Lasīt tālāk

Vai pašam izvietot reklāmu meklētājos ir lētāk?

8 argumenti "par" vai "pret" aģentūras pakalpojumu izvēlei.

Lasīt tālāk

AdWords veiksmes stāsts: Žigulis un 65 € liels reklāmas budžets

Izvēlieties pareizo pakalpojuma sniedzēju un pat ar nelielu sākotnējo ieguldījumu ātri sasniegsiet pirmos pozitīvos rezultātus.

Lasīt tālāk

SEO vai AdWords - kas izdevīgāk?

Pateicoties pareizi izplānotai un izveidotai AdWords kampaņai, mūs atrod arvien jauni klienti, un bizness attīstās.

Lasīt tālāk

Cik maksā klikšķis PATIESĪBĀ?

Noskaidrojiet, kā tiek veidota klikšķa cena, un cik tas izmaksā tieši Jums - varbūt tas izmaksā daudz mazāk, nekā spējat iedomāties...

Lasīt tālāk

Google draudzīga mājaslapa

19. Marts, 2014

Ātri, ērti, gudri – tā varētu raksturot interneta meklēšanas sistēmas, kas atrod teju visu, kas tiek pieprasīts. Turklāt pēdējā laikā gudri ir ne vien tie, kas izmanto šo bezizmēra informācijas krātuvi, bet gudrāki kļūst arī paši informācijas „roboti – atlasītāji”, kas no neskaitāmiem rezultātiem, atbilstībām, sakritībām un citiem kritērijiem izvēlas un atlasa labākos.

« Google izvērtē Jūsu izvietoto informāciju gluži kā cilvēks – ņemot vērā daudzus kvalitatīvos kritērijus. »

Tāpat, kā cilvēks izdara izvēli par labu kādam uzņēmumam, tā precei vai pakalpojumam , balstoties uz vairākiem kritērijiem, tā arī Google informāciju par Jūsu mājaslapu, Jūsu precēm vai sniegtajiem pakalpojumiem atspoguļo augstākās meklēšanas rezultātu pozīcijās, ja šī informācija ir pasniegta „Google draudzīgā veidā”.

Lai uzlabotu Jūsu reklāmas pozīcijas Google meklēšanas rīkā, tādējādi palielinot arī Jūsu atpazīstamību, redzamību un pieejamību citiem, esam apkopojuši trīs lietas, kuras Jūs varat uzlabot jau šodien.

  1. Tekstiem ir jābūt katrā Jūsu mājaslapas sadaļā.
    Google novērtē reklāmu pēc tās teksta atbilstības mājaslapas saturam. Ja Jūsu mājaslapā nav tekstuālās informācijas, Google nesaskata atbilstību meklēšanas pieprasījumam.

    Mēs redzam mājaslapu šādi:

    Bet Google redz mājaslapu šādi:

    Ja Jūsu mājaslapā nav teksta (teksts attēla formātā netiek uzskatīts par tekstu), Google Jūsu mājaslapu redz kā tukšu lapu, tādā veidā uzskatot to par nerelevantu (neatbilstošu) meklēšanas pieprasījumam – atslēgvārdiem. Vienkāršiem vārdiem sakot, Jūsu mājaslapa tiek uzskatīta par nekvalitatīvu, un Jūsu reklāma var tikt rādīta zemākās pozīcijās, vai arī, iespējams, netiek rādīta vispār.

    Ir vērts pievērst uzmanību arī mājaslapas tekstuālā satura daudzvalodībai. Piemērs: Jūsu lapā ir lielisks saturs latviešu valodā par plastikāta logiem, kura kvalitāti augsti novērtējis Google, un pēc meklēšanas pieprasījuma "plastikāta logi" Jūsu reklāma ir pirmā, ko redz potenciālais klients. Taču Google neuzskatīs Jūsu lapu par tikpat atbilstošu meklēšanas pieprasījumam "пластиковые окна". Ja lapā nav neviena vārda konkrētajā valodā, tad arī šīs lapas atbilstība meklējumiem attiecīgajā valodā ir nulle.
     
  2. Jūsu mājaslapas sadaļām vai iekšlapām ir jābūt ar dažādām saitēm.
    Tas nozīmē, ka katrai sadaļai vai iekšlapai ir jābūt savai, unikālai adresei. Piemēram: Ilze meklē Google „ledusskapis”. Nospiežot uz 1a.lv ledusskapju reklāmu meklēšanas rezultātos, Ilzei būtu jānonāk uzreiz uz sadaļu ar piedāvājamo ledusskapju klāstu, nevis uz www.1a.lv kataloga galveno lapu.

    Tomēr ir gadījumi, kad vairākām sadaļām ir viena aktuālā saite, un, uz tās uzklikšķinot, nav iespējams paredzēt, kurā no visām lapām nonāks klients. Šādas reklāmas kvalitāte var tikt novērtēta kā zema, jo tai nav maksimālas atbilstības meklēšanas pieprasījumam – nav zināms, vai klients nonāks tieši tur, kur vēlas nokļūt.

  3. Jūsu mājaslapai jāstrādā pietiekami ātri.
    Ja Jūsu mājaslapa dažādu iemeslu dēļ lēni ielādējas, lēni pārslēdzas un lēni darbojas, Google Jūsu mājaslapu var novērtēt kā slikti funkcionējošu vai nefunkcionējošu vispār. Tas, protams, ievērojami samazina Jūsu reklāmas kvalitāti pēc Google reklāmas kvalitātes kritērijiem – šāda mājaslapa nav lietotājam ērta.

Ne tikai cilvēkiem patīk kvalitatīvas preces un pakalpojumi - arī meklēšanas sistēma Google „izvēlas” pēc saviem kritērijiem kvalitatīvākās reklāmas, kuras tiek izvietotas labākajās pozīcijās. Līdz ar to bieži vien, veidojot un uzturot mājaslapu, jau pašā sākumā ir ieteicams pievērst uzmanību „reklāmas kvalitātes rādītājiem”, kas ietekmē Jūsu reklāmas atrašanās pozīcijas.

Uzlabojot Jūsu mājaslapu, Jums paveras iespēja iegūt arvien labākas pozīcijas pasaulē populārākajā meklēšanas sistēmā, kur Jūs atrod tieši tie, kas Jūs meklē.