672 902 00

LV RU

Ienākt

  •  

Ieteiktie raksti

Maksāt par klikšķi vai maksāt par termiņu?

Attiecībā uz reklāmas atrašanos interneta meklēšanas rezultātu augstākajās pozīcijās fiksēta reklāmas kampaņas maksa par noteiktu termiņu ir labākā izvēle uzņēmumam ar nelielu reklāmas budžetu.

Lasīt tālāk

Vai pašam izvietot reklāmu meklētājos ir lētāk?

8 argumenti "par" vai "pret" aģentūras pakalpojumu izvēlei.

Lasīt tālāk

AdWords veiksmes stāsts: Žigulis un 65 € liels reklāmas budžets

Izvēlieties pareizo pakalpojuma sniedzēju un pat ar nelielu sākotnējo ieguldījumu ātri sasniegsiet pirmos pozitīvos rezultātus.

Lasīt tālāk

SEO vai AdWords - kas izdevīgāk?

Pateicoties pareizi izplānotai un izveidotai AdWords kampaņai, mūs atrod arvien jauni klienti, un bizness attīstās.

Lasīt tālāk

Cik maksā klikšķis PATIESĪBĀ?

Noskaidrojiet, kā tiek veidota klikšķa cena, un cik tas izmaksā tieši Jums - varbūt tas izmaksā daudz mazāk, nekā spējat iedomāties...

Lasīt tālāk

Jūsu uzņēmuma blogs: būt vai nebūt

16. Jūlijs, 2014

Plānojat sava uzņēmuma bloga ieviešanu? Varbūt Jums jau ir sava uzņēmuma blogs, taču tā lasītāju skaits nav tik iepriecinošs? Infomedia labprāt padalīsies ar dažiem noslēpumiem, kā uzņēmuma blogs Jums var noderēt un ko var darīt, lai palielinātu sava uzņēmuma bloga lasītāju skaitu.

Blogs (interneta dienasgrāmata, emuārs utt.) – tā ir interneta dienasgrāmata, kurā autors (vai vairāki autori) hronoloģiskā secībā ievieto ierakstus, tā veidojot elektroniskus memuārus. Emuāri pēc satura ir ļoti atšķirīgi — sākot no individuālām dienasgrāmatām, līdz pat politisku kampaņu, uzņēmumu un kopienu žurnāliem.„
(Avoti: wikipedia.org un wiktionary.org )

Ikviens uzņēmums vēlas būt savu tirgus konkurentu priekšgalā. Taču, lai šīs virsotnes sasniegtu, uzņēmumam vairs nepietiek ar kaut kādu pieprasījumu un savu klientu loku. Mūsdienās ir svarīgi, lai uzņēmums ir aktuāls, aktīvs un interesants gan esošajiem, gan arī jaunajiem un potenciālajiem klientiem – tā tiek piesaistīti arvien jauni klienti, bet esošie klienti kā labi draugi tiek ik pa laikam uzrunāti ar svaigām, interesantām aktualitātēm un pievilcīgiem jaunumiem.

« Šodien uzņēmuma blogs ir viens no komunikācijas pamatelemeniem – tas ne vien informē un veicina atgriezenisko saiti, bet arī uzrunā un piesaista klientus Jūsu uzņēmumam.»

Ja veidojat savu blogu vai Jums tāds jau ir, un Jūs vēlaties palielināt tā lasītāju skaitu, iesakām pievērst uzmanību vairākām pozīcijām:

1. Blogam ir jābūt atrodamam!

  1. Reklamējiet savu blogu. Pārliecinieties par to, ka Jūsu uzņēmuma blogs ir sasniedzams – to ir viegli atrast Jūsu mājaslapā, un katrs Jūsu bloga jaunums ir arī jaunums Jūsu sociālajos tīklos. Tāpat Jūs varat ievietot saiti uz uzņēmuma dienasgrāmatu e-pasta parakstā, vizītkartē u.tml.

  2. Iekļaujiet atslēgvārdus. Meklēšanas sistēmas var kalpot kā labs lasītāju piesaistes līdzeklis. Iesaistiet galvenos tematiskos atslēgvārdus un dažādas saites Jūsu rakstā, lai meklēšanas sistēmu robots piedāvā Jūsu blogu kā konkrētam atslēgvārdam atbilstošu lasāmvielu. Tikai nevajag pārcensties – nedrīkst aizmirst, ka blogs tiek rakstīts lasītājam, nevis meklēšanas sistēmu robotiem, tāpēc nav ieteicams vienu un to pašu atslēgvārdu atkārtot katrā rindkopā – nebaidieties izmantot arī sinonīmus.

2. Padomājiet par savu rakstīšanas veidu.

  1. Izvēlieties pareizo toni. Jūsu rakstīšanas stilam un tonim nepieciešams būt maksimāli saprotamam, viegli uztveramam un patīkamam savai mērķauditorijai. Lai saprastu, kādā valodā potenciālo klientu iespējams uzrunāt vislabāk, ir svarīgi vizualizēt Jūsu potenciālo klientu un lasītāju – vai tās ir dāmas vai kungi, jaunieši vai biznesmeņi utt., pielāgojot savu rakstīšanas toni attiecīgajai lasītāju grupai.

  2. Saīsiniet tekstu. Kur vien tas iespējams, mēģiniet saīsināt tekstu – jo īsāk, jo labāk. Bloga rakstu būtība ir īsi un saturiski izklāstīt savu stāstāmo. Ja šķiet, ka rakstāt par sarežģītu, tehnisku tēmu un ka vienkāršāk nevar, izmantojiet palīglīdzekļus, kā, piemēram, diagrammas un infografikas. Arī Infomedia labprāt izmanto shēmas un infografikas: Cik maksā klikšķis patiesībā?.

3. Izmantojiet labākos bloga rakstu piemērus.

  1. Izmantojiet radošus virsrakstus. Raksta nosaukums ir viens no galvenajiem faktoriem, kas nosaka, vai tā lasītājs vispār „uzklikšķinās” uz konkrēto rakstu vai nē – gluži kā pirmais iespaids par cilvēku nosaka, vai ar viņu vēlas iepazīties tuvāk vai nē. Veidojiet rakstu nosaukumus tā, lai izraisītu lasītājos vēlmi atvērt rakstu, taču tajā pašā laikā nepārspīlējiet – nav ieteicams maldināt lasītājus ar nosaukumu, kas neatbilst raksta saturam.

  2. Atsvaidziniet ik pa laikam. Ja cilvēki zina, kur un kā atrast Jūsu blogu, taču, to apmeklējot, Jūsu bloga lasītāji ļoti reti sastopas ar kādu jaunu lasāmvielu, viņi ātri vien pārtrauc to lasīt. Svarīgi ir saprast, vai Jūsu vēlme izveidot noderīgu un interesantu blogu sakrīt ar Jūsu iespējām to realizēt – ja esat gatavs to uzņemties, tad jābūt gatavam arī regulāri ar to strādāt.

  3. Veidojiet vieglāk uztveramus rakstus. Vizualizējiet savu blogu. Tas, protams, nenozīmē, ka Jūsu rakstiem jābūt attēlu pārpildītiem – vizualizēšana nozīmē ne vien attēlu ievietošanu, bet arī teksta strukturēšanu izceļot, pasvītrojot un atdalot galvenās domas, atslēgvārdus un tekstuālās pauzes – lai teksts ir vieglāk uztverams un „acij patīkamāks”.

Ja arī Jūs vēlaties būt aktīvs, moderns un klientiem interesants uzņēmums, bloga izveide ir viens no veidiem, kā to sasniegt. Un, ja esat jau izveidojuši savu blogu, tad nebaidieties to labot un pilnveidot – šim darbam var piesaistīt arī profesionālus tekstu rakstītājus, kas ir apmācīti un zina, kā uzrakstīt pēc iespējas saistošāk mērķauditorijai.