672 902 00

LV RU

Ienākt

  •  

Ieteiktie raksti

Maksāt par klikšķi vai maksāt par termiņu?

Attiecībā uz reklāmas atrašanos interneta meklēšanas rezultātu augstākajās pozīcijās fiksēta reklāmas kampaņas maksa par noteiktu termiņu ir labākā izvēle uzņēmumam ar nelielu reklāmas budžetu.

Lasīt tālāk

Vai pašam izvietot reklāmu meklētājos ir lētāk?

8 argumenti "par" vai "pret" aģentūras pakalpojumu izvēlei.

Lasīt tālāk

AdWords veiksmes stāsts: Žigulis un 65 € liels reklāmas budžets

Izvēlieties pareizo pakalpojuma sniedzēju un pat ar nelielu sākotnējo ieguldījumu ātri sasniegsiet pirmos pozitīvos rezultātus.

Lasīt tālāk

SEO vai AdWords - kas izdevīgāk?

Pateicoties pareizi izplānotai un izveidotai AdWords kampaņai, mūs atrod arvien jauni klienti, un bizness attīstās.

Lasīt tālāk

Cik maksā klikšķis PATIESĪBĀ?

Noskaidrojiet, kā tiek veidota klikšķa cena, un cik tas izmaksā tieši Jums - varbūt tas izmaksā daudz mazāk, nekā spējat iedomāties...

Lasīt tālāk

Priekšrocību izcelšana efektīvākai klientu piesaistei

22. Oktobris, 2014

Sava uzņēmuma reklāmas izvietošana Google meklēšanas rezultātos ir pirmais solis ceļā uz efektīvu klientu piesaisti. Taču tas nav pēdējais solis –

«ir vēl virkne citu pasākumu, kas padarīs klientu piesaisti Google meklētājā vēl efektīvāku un veiksmīgāku.»

Un viens no tiem ir svarīgākās informācijas uzsvēršana.

Šādi izskatās teksta reklāma, kurā ir izcelti norāžu paplašinājumi.

Apavu bezmaksas piegāde vai 50% atlaide — jo plašāka ir preces/pakalpojuma meklētājiem pieejamā informācija, jo labāk viņi var pieņemt lēmumus par pirkumu. Tāpēc tiek ieviesti norāžu paplašinājumi. Tas ir papildu teksts, kurš tiek rādīts kopā ar Jūsu Google meklēšanas reklāmām un kurā ir izcelta svarīgākā informācija par Jūsu produktiem un pakalpojumiem. Un jo vairāk priekšrocību Jūs izceļat, jo lielāka ir iespēja, ka klients izvēlēsies tieši Jūsu preci vai pakalpojumu.

«Norādot svarīgāko informāciju, Jūs pastiprināt savu vēstījumu.»

Norādes potenciālajiem klientiem sniedz svarīgu informāciju, pirms viņi noklikšķina uz Jūsu reklāmas, un vienlaikus tās ir arī reklāmas rangu ietekmējošs faktors. Izmantojiet norādes, lai piesaistītu uzmanību svarīgai informācijai par produktu un ieguvumiem. Variet arī izcelt īpašus aspektus, kas Jūsu uzņēmumu atšķir no konkurentiem.

“Izmantojot norāžu paplašinājumus, varējām mūsu klientiem pavēstīt, ka mūsu viesnīca piedāvā daudz vairāk par vienkāršu iespēju apmesties pie mums. Vairāki SPA, restorāni un sanāksmju telpas ir tikai neliela daļa no mūsu viesnīcas pievilcīgā piedāvājuma, par ko nevar uzzināt no tradicionālajām ieņēmumu veicināšanas kampaņām. Tikai mēnesi pēc norāžu paplašinājumu ieviešanas mūsu reklāmguvumu līmenis jau pieauga par 9%,” — Džeimss Herovers (James Harrower), meklēšanas resursu vecākais speciālists, uzņēmums Hilton Worldwide.

Norādes var arī efektīvi izmantot, kombinējot ar citiem reklāmu formātiem. Piemēram, ja savā reklāmā jau izmantojat vietņu saites ar tekstu “Sieviešu apģērbi” un “Mācību sākums”, izveidojiet norādi “20% atlaide visām precēm vietnē”, lai pamudinātu lietotājus noklikšķināt un veikt pirkumu. Ja izmantojat zvanu paplašinājumus, varat arī izcelt tādu informāciju kā “klientu atbalsts visu diennakti”, lai klienti zinātu, ka viņi var zvanīt uz Jūsu uzņēmumu un saņemt palīdzību. Neatkarīgi no pieņemtā lēmuma norādēm ir jābūt mērķtiecīgām un atbilstošām.
(Pirmavots: adwords-lv.blogspot.com )

Vai arī Jūs izmantojat savu Google reklāmu maksimāli efektīvi? Infomedia piedāvā izvietot savu reklāmu „Google” un maksimizēt Jūsu reklāmas efektivitāti, izmantojot pilnu reklāmas izveides iespēju spektru!