672 902 00

LV RU

Ienākt

  •  

Ieteiktie raksti

Maksāt par klikšķi vai maksāt par termiņu?

Attiecībā uz reklāmas atrašanos interneta meklēšanas rezultātu augstākajās pozīcijās fiksēta reklāmas kampaņas maksa par noteiktu termiņu ir labākā izvēle uzņēmumam ar nelielu reklāmas budžetu.

Lasīt tālāk

Vai pašam izvietot reklāmu meklētājos ir lētāk?

8 argumenti "par" vai "pret" aģentūras pakalpojumu izvēlei.

Lasīt tālāk

AdWords veiksmes stāsts: Žigulis un 65 € liels reklāmas budžets

Izvēlieties pareizo pakalpojuma sniedzēju un pat ar nelielu sākotnējo ieguldījumu ātri sasniegsiet pirmos pozitīvos rezultātus.

Lasīt tālāk

SEO vai AdWords - kas izdevīgāk?

Pateicoties pareizi izplānotai un izveidotai AdWords kampaņai, mūs atrod arvien jauni klienti, un bizness attīstās.

Lasīt tālāk

Cik maksā klikšķis PATIESĪBĀ?

Noskaidrojiet, kā tiek veidota klikšķa cena, un cik tas izmaksā tieši Jums - varbūt tas izmaksā daudz mazāk, nekā spējat iedomāties...

Lasīt tālāk

Žigulis un Adwords - vai izdosies nopelnīt vairāk?

26. Maijs, 2014

Pagājušā gada septembrī mēs publicējām rakstu par kolēģi Vili un viņa pieredzi retro auto nomā – sarkanais kāzu žigulītis, ko Vilis pilnībā atjaunoja, piešķīra tik īpašu sajūtu ikdienai, ka kolēģis izdomāja šo auto iznomāt kā krāšņu odziņu dažādos svinīgos pasākumos.

Sākotnēji Vilis žigulīša reklamēšanai ielika informāciju par to sludinājumu serveros, taču nekādu atdevi nesaņēma. Daloties savā bēdu stāstā ar kolēģiem, Vili pārsteidza tūlītējs atbalsts – Infomedia kolēģi uzreiz ķērās pie darba, izveidojot Vilim nelielu reklāmas kampaņu:

  1. Vienas dienas laikā tika uztaisīta vienkārša mājaslapa par iespējamo žigulīša nomu;
  2. Tūlīt pēc tam kolēģi sagatavoja atslēgvārdu sarakstu, pēc kuriem reklamēt žiguli;
  3. Beigās Infomedia izveidoja žigulītim reklāmas tekstus un izvietoja nomas auto reklāmu Google meklētājā.

 

Reklāmas atdeve neslēpa Viļa prieku – divu mēnešu laikā, pateicoties reklāmai, kas izmaksāja 65 €, Vilis saņēma 16 telefonzvanus un sarunāja sava krāšņā auto iznomāšanu 5 klientiem.

«Kopā ar 65 € lielu reklāmas budžetu reklāmas kampaņa palīdzēja nopelnīt 540 €.»

(Oriģinālais raksts: AdWords veiksmes stāsts: Žigulis un 65 € liels reklāmas budžets)

2014. gads atnāca ar jaunām pārmaiņām žigulīša dzīvē. Lai padarītu žiguļa reklāmas kampaņu vēl efektīvāku, Vilis ar saviem kolēģiem veica vairākas izmaiņas – Infomedia ieteica, kā ar pavisam nelieliem uzlabojumiem ir iespējams ievērojami palielināt reklāmas efektivitāti.

Tā nu Infomedia un Vilis kopīgiem spēkiem ķērās pie darba. Vilis izveidoja savam uzticamajam auto responsīvo mājaslapu – tas nozīmē, ka tagad žigulīša mājaslapu jebkurš klients var aplūkot lieliskā kvalitātē ne vien no sava datora, bet arī no planšetes, mobilā telefona un citām platformām.

Kamēr Vilis cītīgi darbojās ar mājaslapas pielāgošanu, tikmēr Infomedia kolēģi nomainīja žiguļa mājaslapas galerijā atrodamās bildes. Tagad retro auto mājaslapā ir redzams košsarkanais žigulis visā tā krāšņumā kopā ar cilvēkiem un viņu laimīgajām emocijām, kuras pavada sārtā odziņa.

Attēli pirms to nomaiņas un apstrādes:

Žigulīša mājaslapas galerijā esošie jaunie attēli:

Bildes ir lielisks veids, kā parādīt žigulīti savā pilnībā, tomēr Vilis izdomāja, ka auto nepieciešams parādīt arī darbībā, tāpēc tika samontēts un ievietots arī jauks kāzu video ar sārto pasākuma odziņu.

Visbeidzot kā papildu klientu piesaistes mehānisms kalpoja akcija – iespēja rezervēt žigulīti iepriekš ar 20% atlaidi. Šāda cenas atlaide tika izvietota arī Google meklēšanas rezultātu tekstos, līdz ar to ikviens interesents, kas meklēja retro auto vai kāzu auto nomu, uzreiz redzēja pievilcīgo agrās rezervācijas atlaidi!

Lūk, šādas nelielas pārmaiņas tika veiktas, lai piesaistītu vēl vairāk klientu žigulīša nomai.

«Infomedia pieredze rāda, ka pat ar pavisam nelieliem ieguldījumiem iespējams palielināt reklāmas kampaņas efektivitāti, tādējādi piesaistot un pārdodot vēl vairāk.»

Bet par to, kā šie žigulīša kampaņas uzlabojumi ietekmēs šā gada reklāmas kampaņas un pārdošanas rezultātus, un vai Vilim ar savu sarkano odziņu izdosies nopelnīt vairāk, mēs pastāstīsim kādā no nākamajiem rakstiem, kad īstā svētku sezona būs beigusies. Bet, ja Jūs vēlaties apskatīt jauno žigulīša mājaslapu vai pat, iespējams, iznomāt žigulīti savām svinībām, tad to jūs varat izdarīt šeit: www.kazuauto.mozello.lv