672 902 00

LV RU

Ienākt

  •  

Ieteiktie raksti

Maksāt par klikšķi vai maksāt par termiņu?

Attiecībā uz reklāmas atrašanos interneta meklēšanas rezultātu augstākajās pozīcijās fiksēta reklāmas kampaņas maksa par noteiktu termiņu ir labākā izvēle uzņēmumam ar nelielu reklāmas budžetu.

Lasīt tālāk

Vai pašam izvietot reklāmu meklētājos ir lētāk?

8 argumenti "par" vai "pret" aģentūras pakalpojumu izvēlei.

Lasīt tālāk

AdWords veiksmes stāsts: Žigulis un 65 € liels reklāmas budžets

Izvēlieties pareizo pakalpojuma sniedzēju un pat ar nelielu sākotnējo ieguldījumu ātri sasniegsiet pirmos pozitīvos rezultātus.

Lasīt tālāk

SEO vai AdWords - kas izdevīgāk?

Pateicoties pareizi izplānotai un izveidotai AdWords kampaņai, mūs atrod arvien jauni klienti, un bizness attīstās.

Lasīt tālāk

Cik maksā klikšķis PATIESĪBĀ?

Noskaidrojiet, kā tiek veidota klikšķa cena, un cik tas izmaksā tieši Jums - varbūt tas izmaksā daudz mazāk, nekā spējat iedomāties...

Lasīt tālāk

2014. gada sākums pie mums - Infomedia

06. Februāris, 2014

Infomedia allaž ir atbalstījusi izglītību un tās nozīmi ne vien indivīda, bet gan visas valsts attīstībā. Tāpēc šogad arī mēs nolēmām sniegt skolēniem iespēju iepazīties ar mūsu uzņēmumu un uzzināt, kā tad noris ikdienas darbs pie mums.

12. februārī trīs mūsu uzņēmuma pārstāvji dalīsies savā darba dienā un pieredzē ar skolēniem – „ēnām” Ēnu dienas ietvaros.

«”Ēnām” ir iespēja pieteikties ēnot trīs amatu pārstāvjus. »

  1. Uzņēmuma vadītājs: ēnai būs iespēja iepazīties ar „priekšnieka” ikdienu – uzņēmuma vadīšanu, lēmumu pieņemšanu, visu uzņēmuma procesu pārvaldīšanu un citām ar uzņēmējdarbību saistītām lietām.

  2. Google AdWords reklāmas menedžeris: ēna varēs noskaidrot, kā ikdienā noris reklāmas pakalpojumu speciālista darbs, apkalpojot esošos klientus, piesaistot jaunus klientus, izveidojot un uzturot klientam atbilstošu reklāmu Google un Yandex meklētāju sistēmās.

  3. Projektu vadītājs: ēna tiks iepazīstināta ar mājaslapas uzturēšanas un administrēšanas procesiem, ar to, kā tiek veidots uzņēmuma vizuālais tēls, veidojot prezentatīvos un informatīvos materiālus, kā arī ēna uzzinās, kā ikdienā tiek veidots uzņēmuma informatīvais saturs.

Šobrīd esam saņēmuši jau 12 ēnu pieteikumus izvirzītajām vakancēm.
Bet tas nebūt nav viss. Mēs turpinām izglītoties un augt, izglītojot arī savus jaunos kolēģus.

«Janvārī mums ir pievienojušies divi jauni darbinieki un viens praktikants.»

Esam priecīgi par jaunajiem darbiniekiem un iespēju dalīties mūsu zināšanās un pieredzē, jo arī mūsu pieredze atbilst senajai tautas gudrībai, ka, „mācot citus, mēs mācāmies arī paši”.

Ar skaidriem izvirzitajiem mērķiem un cītīgi pildītajiem darba uzdevumiem mēs turpinām virzīties tālāk.

«Šomēnes Infomedia noslēdza jau 3000. līgumu.»

Janvāra notikumi Infomedia liek kārtējo reizi izjust to, cik svarīgi ir nepārtraukti augt un attīstīties, soļojot vienlīdz ātri laikam. Tāpēc, neskatoties uz sasniegto stabilitāti un iegūto pieredzi, mēs turpinām darboties ar arvien jauniem izaicinājumiem, nepārtraukti mācoties un līdz ar to arī paplašinot savas iespējas. Tas tāpēc, ka mēs zinām - mūsu iespējas ir arī mūsu klientu iespējas.

«Augot mums pašiem, aug arī mūsu klienti.»