677 966 07

LV RU

Ienākt

  •  

Ieteiktie raksti

Maksāt par klikšķi vai maksāt par termiņu?

Attiecībā uz reklāmas atrašanos interneta meklēšanas rezultātu augstākajās pozīcijās fiksēta reklāmas kampaņas maksa par noteiktu termiņu ir labākā izvēle uzņēmumam ar nelielu reklāmas budžetu.

Lasīt tālāk

Vai pašam izvietot reklāmu meklētājos ir lētāk?

8 argumenti "par" vai "pret" aģentūras pakalpojumu izvēlei.

Lasīt tālāk

AdWords veiksmes stāsts: Žigulis un 65 € liels reklāmas budžets

Izvēlieties pareizo pakalpojuma sniedzēju un pat ar nelielu sākotnējo ieguldījumu ātri sasniegsiet pirmos pozitīvos rezultātus.

Lasīt tālāk

SEO vai AdWords - kas izdevīgāk?

Pateicoties pareizi izplānotai un izveidotai AdWords kampaņai, mūs atrod arvien jauni klienti, un bizness attīstās.

Lasīt tālāk

Cik maksā klikšķis PATIESĪBĀ?

Noskaidrojiet, kā tiek veidota klikšķa cena, un cik tas izmaksā tieši Jums - varbūt tas izmaksā daudz mazāk, nekā spējat iedomāties...

Lasīt tālāk

Maksāt par klikšķi vai maksāt par termiņu?

13. Aprīlis, 2015

Uzņēmuma reklāma interneta meklēšanas rīku rezultātos ir absolūti nepieciešams pasākums, taču tas nav par velti. Kā var atrast piemērotāko pakalpojumu sniedzēju, kas „nenoplēsīs deviņas ādas” un nodrošinās gan kvalitāti, gan saprātīgas izmaksas?

Kāds no mūsu klientiem, plānojot reklāmas izvietošanu internetā, izgāja visai garu ceļu, līdz nonāca pie Infomedia sniegtajiem pakalpojumiem. Klients piekrita dalīties savā pieredzē un pašu secinājumos ar šī bloga lasītājiem.

«Bija skaidrs, ka reklāmai internetā ir jābūt, bet nebija skaidrs, kāds risinājums būtu labāks mūsu visnotaļ ierobežotajam reklāmas gada budžetam – 420 €.»

Tas nozīmēja 35 € mēnesī. Ar šādiem cipariem par reklāmas izvietošanu uz 5 – 6 atslēgvārdiem vērsāmies pie vairākiem AdWords pakalpojumu sniedzējiem, kas visi kā viens piedāvāja maksu par reklāmas izvietošanu katru mēnesi + ikmēneša apkalpošanas maksu no iztērētā budžeta + maksu par kampaņas izveidošanu. Īsāk sakot, spēj tik maksāt. Piebildīšu, ka par Infomedia un iespēju maksāt par termiņu tobrīd neko vēl nezinājām.

Firma A mums piedāvāja sākumā „izmēģināt” reklāmu ar 150 €. Reklāma tiks rādīta, kamēr iemaksātais budžets nebūs iztērēts. Mēs īsti nesapratām, cik liela daļa no šīs summas ir apkalpošanas maksa, un nolēmām nesaistīties ar šo firmu.

Firmā B mums piedāvāja 80 €/mēnesī lielu budžetu. Kad pateicām, ka summa mums šķiet par lielu, mums piedāvāja 40 €/mēn., uzreiz brīdinot, ka mēneša budžets tiks sadalīts uz 30 dienām un reklāma tiks rādītā līdz brīdim, kad dienas budžets būs „izklikšķināts”. Šāda situācija jau varēja rasties dienas pirmajā pusē. Nebijām pārliecināti, ka tāda reklāma varētu būt efektīva un sadarbība mums izdevīga, lai iegūtu reāli taustāmu rezultātu par mūsu ieguldītajiem 420 €.

«Maksājot vienu fiksētu reklāmas kampaņas gada maksu, Jums nebūs jāraizējas par neplānotiem izdevumiem.»

Rezultātā sapratām, ka neviena firma negrib šādu nelielu budžetu apkalpot, jo komisijā saņems tikai 7 € /mēn. Savukārt tie, kas 35 € lielam budžetam piekrita, prasīja kampaņas izveidošanas maksu 150 € apmērā, ko mēs nevarējām atļauties.

Kad pēc ilgiem meklējumiem beidzot nonācām līdz Infomedia, mums tika piedāvāts izvietot reklāmu uz izvēlētajiem atslēgvārdiem bez rādīšanas laika ierobežojumiem, nepārtraukti 24/7 par cenu, kas mums bija vairāk nekā iepriecinoša - 315 € gadā. Turklāt, ja aprēķinātais budžets izrādītos par mazu, Infomedia parūpēsies par mūsu reklāmu gada laikā bez papildu samaksas.

Mūsu ieguvumi sadarbībā ar Infomedia:
 

  1. Mēs varam plānot savus gada reklāmas izdevumus, jo fiksēta kampaņas gada maksa to arī nodrošina - viena cena, viens maksājums par pakalpojumu visa gada garumā, 24/7.
  2. Gada garumā mūs neviens neuzrunā ar vārdiem: „Jūsu reklāmas budžets ir izsmelts, ja gribat turpināt, Jums jāiemaksā papildu nauda”. Maksu par klikšķi var dēvēt par sava veida „naudas mašīnu”, kas ik pa laikam izmet paziņojumu: „Reklāmas budžets ir izsmelts”. Fiksētā reklāmas kampaņas gada maksa to NEKAD nepieļauj, jo ir tikai viens maksājums par visu gadu. Sadarbojoties ar Infomedia, papildu izdevumi nevar rasties, jo Infomedia garantē, ka izmaksas nepārsniegs līgumā noteikto summu. Ja tas notiek, tad Infomedia kompensē to uz sava rēķina.
  3. Nekad netiek prasīti papildu administrēšanas izdevumi, kampaņas izveidošanas un apkalpošanas maksa. Jebkurš cits šāda veida pakalpojuma sniedzējs, kas piedāvā apkalpošanas maksu procentuālā izteiksmē no mēnesī iztērētā budžeta, ir ieinteresēts nevis reklāmas atdeves, bet tās izdevumu pieaugumā. Maksājot vienu, fiksētu reklāmas kampaņas gada maksu, šādi gadījumi vienkārši nav iespējami.
  4. Fiksēta kampaņas gada maksa nozīmē stabilitāti, nemainīgumu, ērtību, tā ir saprotama, prognozējama un galvenais - nodrošina reklāmas atrašanos internetā bez laika ierobežojuma.