672 902 00

LV RU

Ienākt

  •  

Ieteiktie raksti

Maksāt par klikšķi vai maksāt par termiņu?

Attiecībā uz reklāmas atrašanos interneta meklēšanas rezultātu augstākajās pozīcijās fiksēta reklāmas kampaņas maksa par noteiktu termiņu ir labākā izvēle uzņēmumam ar nelielu reklāmas budžetu.

Lasīt tālāk

Vai pašam izvietot reklāmu meklētājos ir lētāk?

8 argumenti "par" vai "pret" aģentūras pakalpojumu izvēlei.

Lasīt tālāk

AdWords veiksmes stāsts: Žigulis un 65 € liels reklāmas budžets

Izvēlieties pareizo pakalpojuma sniedzēju un pat ar nelielu sākotnējo ieguldījumu ātri sasniegsiet pirmos pozitīvos rezultātus.

Lasīt tālāk

SEO vai AdWords - kas izdevīgāk?

Pateicoties pareizi izplānotai un izveidotai AdWords kampaņai, mūs atrod arvien jauni klienti, un bizness attīstās.

Lasīt tālāk

Cik maksā klikšķis PATIESĪBĀ?

Noskaidrojiet, kā tiek veidota klikšķa cena, un cik tas izmaksā tieši Jums - varbūt tas izmaksā daudz mazāk, nekā spējat iedomāties...

Lasīt tālāk

Aktīvākie pircēji internetā ir sievietes un biroja darbinieki

07. Augusts, 2014

„Kā vēsta interneta izpētes uzņēma Gemius dati, internetā iepērkas jau 71% Latvijas interneta lietotāju, kas ir par 4 procentpunktiem vairāk nekā šajā laikā pirms gada. Visbiežāk internetā iepērkas iedzīvotāji vecumā no 25 līdz 34 gadiem. Aktīvākie pircēji – sievietes un speciālisti/biroja darbinieki. Pašmāju interneta lietotāju iepirkšanās aktivitāte internetā ir liela, bet ne tik augsta kā Igaunijā.

Pēc interneta auditorijas pētījuma gemiusAudience datiem par šī gada jūniju, vismaz reizi gadā internetā iepērkas 844 000 Latvijas interneta lietotāju vecuma grupā no 15 - 74 gadiem. Salīdzinot ar šo pašu periodu pērn, tas ir pieaugums par 4 procentpunktiem (pp). No visiem, kas iepērkas internetā, 16% atzinuši, ka veic pirkumus internetā gandrīz katru mēnesi, 33% – dažas reizes gadā, bet 22% reizi gadā vai retāk. 29% atbildējuši, ka neiepērkas internetā vispār. No tiem iedzīvotājiem, kas iepērkas internetā, katru dienu internetu izmanto 63%, bet vairākas reizes nedēļā – 7%.

Ja pirms gada vienlīdz aktīvi internetā iepirkās gan sievietes, gan vīrieši, tad pašlaik lielākā daļa - 53% no pircējiem ir sievietes, bet 47% - vīrieši. Pēc nodarbošanās visbiežāk tie ir speciālisti/biroja darbinieki (23%), strādnieki/tehniski darbinieki (11%) un studenti (9%). Lai arī vairums no tiem, kas iepērkas internetā - 58%, internetam pieslēdzas no personīgā datora, 31% interneta pārlūkošanai izmanto biroja datoru. Dati arī rāda, ka ceturtdaļai no tiem, kas iepērkas internetā, vidējie ienākumi (neto) mēnesī ir amplitūdā no 179 līdz 427 euro.”
(Avots: www.gemius.lv )

«Katru gadu pieaug to cilvēku skaits, kas iepērkas internetā.»

Šādu statistiku parāda arī izpētes uzņēmuma „Gemius” dati:

(Avots: www.gemius.lv )

Ja Jūs vēl neesat izvietojuši informāciju par sevi meklēšanas sistēmās, Infomedia, pamatojoties uz savu pieredzi un statistikas rādītājiem, aicina Jūs pievienoties to uzņēmēju pulkam, kas jau veiksmīgi ir atrodami un pieejami internetā katram potenciālajam tā klientam.