672 902 00

LV RU

Ienākt

  •  

Ieteiktie raksti

Maksāt par klikšķi vai maksāt par termiņu?

Attiecībā uz reklāmas atrašanos interneta meklēšanas rezultātu augstākajās pozīcijās fiksēta reklāmas kampaņas maksa par noteiktu termiņu ir labākā izvēle uzņēmumam ar nelielu reklāmas budžetu.

Lasīt tālāk

Vai pašam izvietot reklāmu meklētājos ir lētāk?

8 argumenti "par" vai "pret" aģentūras pakalpojumu izvēlei.

Lasīt tālāk

AdWords veiksmes stāsts: Žigulis un 65 € liels reklāmas budžets

Izvēlieties pareizo pakalpojuma sniedzēju un pat ar nelielu sākotnējo ieguldījumu ātri sasniegsiet pirmos pozitīvos rezultātus.

Lasīt tālāk

SEO vai AdWords - kas izdevīgāk?

Pateicoties pareizi izplānotai un izveidotai AdWords kampaņai, mūs atrod arvien jauni klienti, un bizness attīstās.

Lasīt tālāk

Cik maksā klikšķis PATIESĪBĀ?

Noskaidrojiet, kā tiek veidota klikšķa cena, un cik tas izmaksā tieši Jums - varbūt tas izmaksā daudz mazāk, nekā spējat iedomāties...

Lasīt tālāk

Biznesa kontaktu rīts – vieta, kur iegūst

11. Aprīlis, 2014

Trešdien, 9.aprīlī norisinājās kārtējais kontaktu rīts, kur Swedbank Business Network dalībnieki varēja ne vien iepazīties viens ar otru, bet arī uzzināt par e-veikalu izveidi un e-komercijas risinājumiem. Business Network rīkotie biznesa kontaktu rīti ir lieliska vieta, kur uzņēmēji var tikties klātienē, lai iegūtu jaunus kontaktus, apmainītos pieredzē un iegūtu praktiskus padomus.

«Jaunas zināšanas un pieredze ļauj paskatīties uz jau zināmo citādi.»

Mēs iesakām un labprāt atbalstām šāda veida pasākumus – tie paver daudzas iespējas jaunu, nereti arī būtisku kontaktu izveidē, un biznesa kontaktu rīta apmeklēšana sniedz iespēju uzzināt kaut ko jaunu un palūkoties uz jau zināmām lietām no citas perspektīvas.

Infomedia ar prieku piedalījās trešdienas biznesa kontaktu rītā, dalījās savās zināšanās un pieredzē un ieguva jaunu informāciju. Mūsu kolēģis Andris Stepānovs, digitālā mārketinga eksperts, stāstīja par biznesa izaugsmes iespējām, izmantojot e-mārketingu. Prezentācijas laikā tika aplūkoti vairāki aktuāli AdWords instrumenti, kas interneta veikaliem un uzņēmumu mājaslapām spēj efektīvi piesaistīt jaunus klientus un veicināt atkārtotu klientu iepirkšanos.

Ja arī Jūs interesē Google AdWords instrumenti klientu piesaistei, taču Jums neizdevās ierasties un iepazīties klātienē ar kolēģa Andra prezentēto informāciju par efektīvajām e-mārketinga iespējām, Andris labprāt Jums par to pastāstīs personīgi – zvaniet viņam pa tālruni Nr. +371 27796600, vai arī rakstiet mums uz: info@infomedia.lv.