672 902 00

LV RU

Ienākt

  •  

Ieteiktie raksti

Maksāt par klikšķi vai maksāt par termiņu?

Attiecībā uz reklāmas atrašanos interneta meklēšanas rezultātu augstākajās pozīcijās fiksēta reklāmas kampaņas maksa par noteiktu termiņu ir labākā izvēle uzņēmumam ar nelielu reklāmas budžetu.

Lasīt tālāk

Vai pašam izvietot reklāmu meklētājos ir lētāk?

8 argumenti "par" vai "pret" aģentūras pakalpojumu izvēlei.

Lasīt tālāk

AdWords veiksmes stāsts: Žigulis un 65 € liels reklāmas budžets

Izvēlieties pareizo pakalpojuma sniedzēju un pat ar nelielu sākotnējo ieguldījumu ātri sasniegsiet pirmos pozitīvos rezultātus.

Lasīt tālāk

SEO vai AdWords - kas izdevīgāk?

Pateicoties pareizi izplānotai un izveidotai AdWords kampaņai, mūs atrod arvien jauni klienti, un bizness attīstās.

Lasīt tālāk

Cik maksā klikšķis PATIESĪBĀ?

Noskaidrojiet, kā tiek veidota klikšķa cena, un cik tas izmaksā tieši Jums - varbūt tas izmaksā daudz mazāk, nekā spējat iedomāties...

Lasīt tālāk

Google pārtaps par Alfabētu

21. Augusts, 2015

Korporācija Google tuvākajā nākotnē tiks pārorganizēta jaunā uzņēmumā ar nosaukumu Alphabet, pirmdien vakarā paziņoja izpilddirektors, viens no Google dibinātājiem Lerijs Peidžs.

«Populārā tīmekļa meklēšanas programma paturēs savu nosaukumu.»

Reorganizācijas mērķis ir radīt korporatīvo struktūru, kas precīzāk atspoguļotu pašreizējo uzņēmuma stāvokli. Tajā ietilpst vairākas lielas apakšstruktūras, kurām nav nekāda sakara ar meklēšanas programmu Google, kas kļūs par pašu lielāko struktūrvienību.

Jauno holdingu vadīs Google dibinātāji Peidžs un Sergejs Brins.

«Sergejam un man Alphabet dzimšana pāršķirs jaunu satraucošu lappusi Google dzīvē,» paziņojumā investoriem raksta Peidžs.

«Mums patīk nosaukums Alphabet (angliski - alfabēts). Tā ir viena no svarīgākajām cilvēces inovācijām, jo tas ir burtu kopums, kas pārstāv valodu.»

Jaunajā holdingā līdzās Google ietilps arī Google Fiber, kas piedāvā piekļuvi ļoti ātram internetam, vienības, kas nodarbojas ar investīcijām un darījumu finansēšanu augsto tehnoloģiju jomā, pašvadāmu automobiļu radīšanu un eksperimentiem farmakoloģijas jomā.

Lielās korporācijas pārvēršana par holdingu tiek veikta, lai uzlabotu dažādu projektu īstenošanu jaunās struktūras ietvaros, kā arī lai investoriem radītu skaidrāku ainu par milzīgā uzņēmuma finansēm un tā perspektīvām.

(Avots: db.lv)