Maksāt par klikšķi vai maksāt par termiņu?
Attiecībā uz reklāmas atrašanos interneta meklēšanas rezultātu augstākajās pozīcijās fiksēta reklāmas kampaņas maksa par noteiktu termiņu ir labākā izvēle uzņēmumam ar nelielu reklāmas budžetu.
Vai pašam izvietot reklāmu meklētājos ir lētāk?
8 argumenti "par" vai "pret" aģentūras pakalpojumu izvēlei.
AdWords veiksmes stāsts: Žigulis un 65 € liels reklāmas budžets
Izvēlieties pareizo pakalpojuma sniedzēju un pat ar nelielu sākotnējo ieguldījumu ātri sasniegsiet pirmos pozitīvos rezultātus.
SEO vai AdWords - kas izdevīgāk?
Pateicoties pareizi izplānotai un izveidotai AdWords kampaņai, mūs atrod arvien jauni klienti, un bizness attīstās.
Noskaidrojiet, kā tiek veidota klikšķa cena, un cik tas izmaksā tieši Jums - varbūt tas izmaksā daudz mazāk, nekā spējat iedomāties...
17. Jūnijs, 2015
Cilvēki internetu arvien biežāk lieto viedtālrunī, kas pielej eļļu diskusiju ugunī par to, vai mobilais internets spēj aizstāt fiksēto, otrdien raksta laikraksts Dienas Bizness.
Fiksētā interneta piedāvātāji norāda, ka mobilais internets ir papildu, nevis pamatizvēle, savukārt mobilā interneta nodrošinātāji uzsver, ka tas stāv plecu pie pleca tradicionālajam internetam, un ir daļa klientu, kuri fiksētā pieslēguma vietā izvēlas mobilo. Tiesa, ieraudzīt objektīvu ainu pašlaik ir faktiski neiespējami – konkurences apstākļos uzņēmumi datus atklāj skopi.
”Cilvēkiem ir svarīga piekļuve informācijai un savām lietojumprogrammām neatkarīgi no izmantotās ierīces vai interneta pieslēguma veida. Līdz ar mobilo internetu patērētājiem parādās vairāk izvēles iespēju interneta pakalpojumiem, bet fiksētā interneta lietošanas apjomu tas neietekmē – mobilais internets vairāk ir papildu iespēja, nevis pamatizvēle.
« Tas ir ērts, piemēram, esot ceļā.»
Tomēr, atgriežoties mājās vai citur, kur ir fiksētais internets, cilvēks parasti arī savu mobilo ierīci pārslēdz uz fiksēto internetu, jo tas parasti ir ātrāks, stabilāks un lētāks.
Mobilais internets ir alternatīva arī tādos gadījumos, kad fiksēto internetu ierīkot nav iespējams vai arī tas ir ļoti dārgi. Tad jārēķinās ar mobilā interneta pakalpojuma augstāku cenu kopumā un, iespējams, kādiem apjoma limitiem,” saka Elizabete Podinska, Baltcom mārketinga vadītāja.
E. Podinska prognozē, ka mobilā interneta tehnoloģiskās iespējas vēl ilgi nepanākšot fiksēto interneta pieslēgumu. Tāpēc vismaz pārskatāmā nākotnē fiksētais un mobilais internets pastāvēšot „plecu pie pleca”, katram no tiem nodrošinot dažādas vajadzības atšķirīgās lietošanas situācijās, un abām tehnoloģijām turpinot strauji attīstīties.
Savukārt Jānis Spoģis, Tele2 komercdirektors, akcentē, ka pēdējos piecos gados mobilais internets ir straujāk augošais pakalpojums mobilo sakaru nozarē un arī turpmāk lielākā konkurence nozarē būs mobilā interneta jomā. Viņš arī norāda, ka būtiski pieaugot to iedzīvotāju skaits, kas izvēlas mobilo internetu kā vienīgo, ar to aizvietojot fiksēto pieslēgumu.
«Cilvēki dod priekšroku mobilitātei, ko nevar nodrošināt fiksētais interneta pieslēgums.»
„Tāpat bieži vien jau 3G interneta ātrums un klienta pieredze ir labāka, nekā lietojot DSL pieslēgumu. Līdz ar 4G interneta plašāku pieejamību redzam, ka iedzīvotāji arvien aktīvāk mobilo internetu lieto telefonos un datoros, kā arī kā vienīgo interneta pieslēgumu mājās, izvēloties wi-fi rūteri,” saka J. Spoģis.
Arī Bite Latvija komercdirektore Kristīne Britāne teic, ka jaunās tehnoloģijas (4G un 4G+) spēj nodrošināt ātru internetu un spēj sacensties ar fiksēto internetu, taču fiksētais internets attīstās un var nodrošināt vēl lielāku ātrumu. Visbiežāk tas esot lielajās pilsētās, kur pieejams optiskais pieslēgums.
Turpretī Lattelecom Interneta un balss biznesa daļas direktors Edgars Strods pieļauj, ka cilvēku skaits, kuri izvēlas tikai mobilo internetu datu pārraidei, esot niecīgs. «Visbiežāk lietotāji mobilo internetu izmanto kā papildu pieslēgumu, lai nodrošinātu sev nepārtrauktu piekļuvi internetam arī vietās, kur cits interneta pieslēguma veids nav pieejams,» viņš teic.
(Avots: Mobilais internets elpo pakausī fiksētajam )
Lai arī diskusijas par mobilā interneta nozīmi nav viendabīgas, nemainīgs paliek fakts, ka visapkārt pieaug mobilo ierīču lietotāju skaits. Tas nozīmē, ka tagad būt atrodamam Google meklētāja 1.lapā ir vēl svarīgāk.
Šādus secinājumus var izdarīt, ņemot vērā mobilo ierīču ierobežoto ekrāna lielumu, kā arī mobilo ierīču lietošanas mērķi – ātri un ērti pārskatīt un atrast sev nepieciešamo informāciju jebkurā atrašanās vietā.
«Tāpēc – jo augstāka vieta meklētājā, jo lielāka iespēja, ka klients savā ierobežotā izmēra ekrānā atradīs un izvēlēsies tieši Jūs!»