672 902 00

LV RU

Ienākt

  •  

Ieteiktie raksti

Maksāt par klikšķi vai maksāt par termiņu?

Attiecībā uz reklāmas atrašanos interneta meklēšanas rezultātu augstākajās pozīcijās fiksēta reklāmas kampaņas maksa par noteiktu termiņu ir labākā izvēle uzņēmumam ar nelielu reklāmas budžetu.

Lasīt tālāk

Vai pašam izvietot reklāmu meklētājos ir lētāk?

8 argumenti "par" vai "pret" aģentūras pakalpojumu izvēlei.

Lasīt tālāk

AdWords veiksmes stāsts: Žigulis un 65 € liels reklāmas budžets

Izvēlieties pareizo pakalpojuma sniedzēju un pat ar nelielu sākotnējo ieguldījumu ātri sasniegsiet pirmos pozitīvos rezultātus.

Lasīt tālāk

SEO vai AdWords - kas izdevīgāk?

Pateicoties pareizi izplānotai un izveidotai AdWords kampaņai, mūs atrod arvien jauni klienti, un bizness attīstās.

Lasīt tālāk

Cik maksā klikšķis PATIESĪBĀ?

Noskaidrojiet, kā tiek veidota klikšķa cena, un cik tas izmaksā tieši Jums - varbūt tas izmaksā daudz mazāk, nekā spējat iedomāties...

Lasīt tālāk

Kāpēc es neredzu savu reklāmu?

04. Jūlijs, 2014

Jūs esat Infomedia klients vai pats pārvaldat AdWords kampaņu? Nesteidzieties celt traci, ja neredzat savu reklāmu meklēšanas rezultātos. No sākuma pārbaudiet, vai Jūsu reklāma tiek rādīta, izmantojot Reklāmu priekšskatīšanas un diagnostikas instrumentu.

Šis instruments parāda reālos meklēšanas rezultātus – tas neņem vērā dažādus faktorus, kas ietekmē meklēšanas rezultātu atspoguļošanu pašā Google meklētājā.

Izmantojiet šo instrumentu, lai noskaidrotu, vai Jūsu reklāma atrodas meklēšanas rezultātos pēc noteikta pieprasījuma (atslēgvārda). Jums būs nepieciešams uzrakstīt atslēgvārdu un iestatīt nepieciešamos mērķa kritērijus, piemēram, valodu un ģeogrāfisko atrašanās vietu.

1. Vienmēr izmantojiet Reklāmu priekšskatīšanas un diagnostikas instrumentu, lai pārbaudītu Jūsu mājaslapas reklāmas sludinājumu – mēs iesakām neievadīt Jūsu reklāmas atslēgvārdus paša Google meklētāja meklēšanas rīka joslā.

Katru reizi, kad Jūs vai Jūsu kolēģi ievada Jūsu atslēgvārdu meklēšanas rīka joslā, Jūs palielinat sava uzņēmuma reklāmas rādījumu skaitu, taču Jūs (cerams) neklikšķinat uz savu reklāmu, un Google robots var uzskatīt, ka reklāma nav interesanta lietotājiem (zems VKS% rādītājs).

Beigu galā tas viss var atsaukties uz Jūsu reklāmas rādījumiem, un, ja Jūs paši pārvaldat savu reklāmas kampaņu, tad izraisīt tās cenas par klikšķi paaugstināšanos. Instruments sniedz iespēju aplūkot, kā Jūsu reklāma izskatās meklēšanas rezultātu lapā, neveicot pašu meklējuma pieprasījumu Google – tātad, neuzkrājot nevajadzīgus rādījumus, kas samazina Jūsu reklāmas efektivitāti.

2. Jūs jau to redzējāt!
Iespējams, ka kādam tas vēl ir noslēpums – Google meklēšanas rezultāti ir personalizēti. Ja Jūs to tik vien darāt, kā priecājaties par Jūsu reklāmas izskatu Google meklēšanas rezultātu pašā virsotnē, taču nespiežat uz to, agrāk vai vēlāk tieši Jums Google meklēšanas rezultātos reklāma tiks parādīta zemāk vai arī vispār netiks vairs rādīta. Vēl jo vairāk, ja Jūs apmeklējat Jūsu konkurentu mājaslapas, tad viņu reklāma var tikt parādīta augstākās pozīcijās tieši Jūsu veikto meklējumu rezultātos.

3. Reklāma ir te, bet Jūs — tur.
Ja Jūs tomēr izmantojat Google.lv Jūsu reklāmas priekšskatīšanai, pārliecinieties par to, ka Jūsu ģeogrāfiskā atrašanās vieta un AdWords reklāmas kampaņas ģeogrāfiskie iestatījumi sakrīt. Ja Jūsu reklāmas mērķauditorija atrodas Latvijā, taču Jūs esat atvaļinājumā Turcijā, tad izmantojiet Reklāmu priekšskatīšanas un diagnostikas instrumentu un iestatiet atbilstošos mērķauditorijas izvēles kritērijus.

4. Esiet uzmanīgi
Izmantojot Priekšskatīšanas instrumentu tādā Google kontā, kas nav AdWords reklāmas kampaņas administratora konts, Jūs redzēsiet šādu paziņojumu:

Parullējiet lapu uz leju, un visdrīzāk Jūs tomēr atradīsiet savu reklāmu. Google sistēmai nav informācijas par to, kura no visām reklāmām ir tieši Jūsu reklāma, un tāpēc sistēma sniedz paziņojumu par to, ka meklēšanas rezultātos nekādas ar izmantoto kontu saistītas reklāmas nav.

Ir arī citi iemesli, kāpēc reklāma var neatrasties meklēšanas rezultātos, bet tie uz Jums neattiecas, ja esat Infomedia klients. :) Lūk, daži no šiem iemesliem:

  1. atslēgvārdiem ir iestatītas pārāk zemas likmes, atslēgvārdiem ir zems kvalitātes rādītājs un/vai VKS%;
  2. ir iztērēts AdWords dienas budžets vai viss priekšapmaksātais budžets;
  3. reklāmas sludinājums, visa reklāmas kampaņa kopumā vai pat reklāmdevēja mājaslapa ir bloķēta un netiek rādīta Google meklēšanas rezultātos;
  4. kampaņa ir iestatīta tā, ka reklāmas sludinājumi tiek parādīti nevis katrā meklēšanas pieprasījumā, bet gan laiku pa laikam;
  5. kā arī citas kļūdas reklāmas kampaņu iestatīšanas procesos.

Infomedia piedāvā fiksētu gada maksu par reklāmas kampaņas izveidi, tajā skaitā reklāmas izvietošanu Google meklēšanas rezultātos – Jums nevajag uztraukties par likmēm, par reklāmas tekstu atbilstību Google noteikumiem, un jaukākais – reklāmas budžets nevar pēkšņi būt iztērēts!