672 902 00

LV RU

Ienākt

  •  

Ieteiktie raksti

Maksāt par klikšķi vai maksāt par termiņu?

Attiecībā uz reklāmas atrašanos interneta meklēšanas rezultātu augstākajās pozīcijās fiksēta reklāmas kampaņas maksa par noteiktu termiņu ir labākā izvēle uzņēmumam ar nelielu reklāmas budžetu.

Lasīt tālāk

Vai pašam izvietot reklāmu meklētājos ir lētāk?

8 argumenti "par" vai "pret" aģentūras pakalpojumu izvēlei.

Lasīt tālāk

AdWords veiksmes stāsts: Žigulis un 65 € liels reklāmas budžets

Izvēlieties pareizo pakalpojuma sniedzēju un pat ar nelielu sākotnējo ieguldījumu ātri sasniegsiet pirmos pozitīvos rezultātus.

Lasīt tālāk

SEO vai AdWords - kas izdevīgāk?

Pateicoties pareizi izplānotai un izveidotai AdWords kampaņai, mūs atrod arvien jauni klienti, un bizness attīstās.

Lasīt tālāk

Cik maksā klikšķis PATIESĪBĀ?

Noskaidrojiet, kā tiek veidota klikšķa cena, un cik tas izmaksā tieši Jums - varbūt tas izmaksā daudz mazāk, nekā spējat iedomāties...

Lasīt tālāk

Reklāma YouTube ir pieejama arī Latvijas uzņēmējiem

29. Aprīlis, 2014

No 18. marta reklamētāji Latvijā un visā Baltijā var sasniegt savus potenciālos klientus vēl efektīvāk, izmantojot reklāmu YouTube video platformā. Kā viens no populārākajiem portāliem pasaulē, YouTube Jums var ļaut gan ietekmēt sava zīmola atpazīstamību, gan arī veicināt patērētājus iegādāties Jūsu produktus un pakalpojumus. YouTube ļauj sasniegt līdz pat 78% no Latvijas Interneta lietotājiem un 59% no visiem Latvijas iedzīvotājiem, kuri sasnieguši vismaz 16 gadu vecumu (TNS dati, 2014).

Jaunās reklamēšanās iespējas AdWords kontos ir pieejamas no 18. marta vakara. Lai atlasītu Latvijas mērķauditoriju vietnē YouTube, Jums kā pārvaldīto izvietojumu ir jāpievieno youtube.lv. YouTube piedāvā plašas iespējas reklamētājiem un satura veidotājiem, kalpojot kā platforma, kas ļauj sasniegt gan vietējo, gan starptautisko auditoriju.

Uzrunājošas reklāmas
Reklamētāji Latvijā tagad varēs sasniegt savus potenciālos klientus jaunos veidos, brīžos, kad tie skatās video, pārlūko kanālus vai meklē ko konkrētu platformā YouTube.

  1. Reklamētāji varēs uzrunāt lietotājus, rādot tiem kvalitatīvu saturu ar TrueView reklāmu formātiem: klipā ievietotām videoreklāmām jeb In-Stream un lapā ievietotām videoreklāmām jeb In-Display.

  2. Videoreklāmas var tikt atskaņotas pirms video, tā laikā vai blakus tam.

  3. Izmantojot Maksa par skatījumu cenu noteikšanu, par klipā ievietotu video reklāmu Jūs maksājat tikai tad, ja lietotājs izvēlas noskatīties Jūsu videoreklāmu vai noskatās vismaz 30 sekundes no tās, ja reklāma ir garāka.

Damiens Viels, Zīmolu reģionālais vadītājs YouTube EMEA, norāda: "Reklāmdevēji vēlas un viņiem ir nepieciešams būt tur, kur ir viņu potenciālie klienti. Ar 1 miljardu unikālo ikmēneša lietotāju un 100 stundām augšupielādēta video katru minūti, YouTube apmeklē daudz aktīvu potenciālo klientu, kuri meklē, skatās, dalās ar un komentē video klipus. Ar mūsu jaunajiem un inovatīvajiem TrueView formātiem, reklamētāji maksā tikai par ieinteresētiem video skatījumiem. YouTube ir patiesi efektīva platforma, lai veicinātu sava zīmola atpazīstamību un mudinātu patērētājus izmēģināt savu produktu vai pakalpojumu”.
(Avots: http://adwords-lv.blogspot.com/2014/03/tagad-reklamesanas-youtube-pieejama-ari.html)

16. aprīlī Infomedia kolēģi piedalījās konferencē par tagad arī Latvijā pieejamām YouTube reklāmas izvietošanas iespējām – „YOUTUBE: Discover New Opportunities”. Konferencē tika atklāti dažādi ar šīm iespējām saistītie jaunumi, uzzināti jauni fakti un aplūkoti dažādu ar reklāmu saistītu pētījumu rezultāti:

Šī grafika attēlo YouTube video reklāmas plašās iespējas – tās statistikas dati liecina, ka ar YouTube reklāmu ir iespējams sasniegt un uzrunāt 59% visas Latvijas iedzīvotājus vecumā no 16 gadiem.

«Latvijas uzņēmējam šie statistikas dati nozīmē lielisku iespēju uzrunāt vairāk nekā pusi Latvijas iedzīvotāju, izmantojot video reklāmas iespējas.»

Tāpat YouTube konferencē tika rādīti arī vairāki iedvesmojoši video, kas parāda video reklāmas iespēju ne vien uzrunāt savu auditoriju, bet arī atstāt īpašu iespaidu un radīt īpašas emocijas un asociācijas, uzsverot būtiskākās uzņēmuma vērtības un parādot, cik cieši tās ir saistītas ar cilvēku vērtībām:


Ja arī Jūs vēlaties izvietot savu video reklāmu YouTube, taču uztraucaties par to, cik liels budžets būs jāatvēl paša video izveidošanai, mēs labprāt dalīsimies ar Jums noslēpumā, ka ne vienmēr video reklāmas rullīšu izveidei ir nepieciešami lieli ieguldījumi.

«Dažreiz ar pat pavisam nelielu budžetu ir iespējams radīt lieliskas, kreatīvas un uzrunājošas video reklāmas.»

Jau vairāki mūsu klienti izmanto YouTube video reklāmu klientu piesaistei. To vidū ir arī mūsu klients bixenon.lv:

Par mūsu klientu pieredzi video reklāmas efektivitātē un atdevē labprāt pastāstīsim kādā no nākamajiem rakstiem. Bet tikmēr – nebaidieties būt radošs un izmantot papildu efektīvus klientu piesaistes veidus! Infomedia kā vienu no tādiem labprāt iesaka YouTube video reklāmu.