672 902 00

LV RU

Ienākt

  •  

Ieteiktie raksti

Maksāt par klikšķi vai maksāt par termiņu?

Attiecībā uz reklāmas atrašanos interneta meklēšanas rezultātu augstākajās pozīcijās fiksēta reklāmas kampaņas maksa par noteiktu termiņu ir labākā izvēle uzņēmumam ar nelielu reklāmas budžetu.

Lasīt tālāk

Vai pašam izvietot reklāmu meklētājos ir lētāk?

8 argumenti "par" vai "pret" aģentūras pakalpojumu izvēlei.

Lasīt tālāk

AdWords veiksmes stāsts: Žigulis un 65 € liels reklāmas budžets

Izvēlieties pareizo pakalpojuma sniedzēju un pat ar nelielu sākotnējo ieguldījumu ātri sasniegsiet pirmos pozitīvos rezultātus.

Lasīt tālāk

SEO vai AdWords - kas izdevīgāk?

Pateicoties pareizi izplānotai un izveidotai AdWords kampaņai, mūs atrod arvien jauni klienti, un bizness attīstās.

Lasīt tālāk

Cik maksā klikšķis PATIESĪBĀ?

Noskaidrojiet, kā tiek veidota klikšķa cena, un cik tas izmaksā tieši Jums - varbūt tas izmaksā daudz mazāk, nekā spējat iedomāties...

Lasīt tālāk

Zvanu paplašinājumi - kas un kāpēc?

08. Janvāris, 2014

2013. gadā pētījumu aģentūras TNS veiktais interneta lietošanas paradumu pētījums TNS Latvia Digital liecina par to, ka Latvijā katru dienu internetu izmanto vidēji 61% iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem. Visapmeklētākās interneta vietnes pēc vidējās vienas dienas auditorijas rādītājiem Latvijas iedzīvotāju vidū ir Google (vidēji 773 tūkstoši apmeklētāju dienā).

Būtiski ir tas, ka šobrīd strauji pieaug arī viedtālruņu (smartphone) lietotāju skaits.

« Viedtālruņus lieto jau gandrīz katrs piektais jeb 19% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem.»

Tas nozīmē, ka uzlabot un papildināt informāciju par sevi viedtālruņu un citu mobilo ierīču platformās šobrīd ir aktuāli ikvienam uzņēmumam un indivīdam, kas vēlas būt pēc iespējas ērtāk un ātrāk sasniedzami, vienvārdsakot – būt soli priekšā konkurentiem.

Zvanu paplašinājumi ir viens no galvenajiem veidiem, kā atvieglot tiešo komunikāciju starp Jums kā pārdevēju/pakalpojumu sniedzēju un Jūsu klientu. Ja vēlaties pamudināt klientus zvanīt uzņēmumam, zvanu paplašinājumi (mobilajās ierīcēs tiek dēvēti arī par funkciju “noklikšķināt, lai zvanītu”) ļauj pievienot reklāmai tālruņa numuru, lai klienti viegli varētu piezvanīt tieši Jums.

« Tas nozīmē, ka, atrodot Jūsu preci vai pakalpojumu, klients var piezvanīt tieši uz Jūsu norādīto tālruņa numuru, nospiežot tikai vienu pogu – nekas nav jāievada vai jākopē.»

Zvanu paplašinājumiem ir dažādas funkcijas, un tās atšķiras atkarībā no tā, kurās ierīcēs šie paplašinājumi tiek rādīti:

  1. Augstākās klases mobilajās ierīcēs (piemēram, iPhone un Android ierīcēs ar pilnām interneta pārlūkprogrammām): reklāmā būs iekļauta noklikšķināma poga “Zvanīt”.

  2. Galddatoros, klēpjdatoros vai planšetdatoros: reklāma tiks rādīta ar tālruņa numuru blakus reklāmas tekstam.

  3. Lai arī šķiet, ka šāda zvanu paplašinājuma poga ir kaut kas pavisam mazs un nenozīmīgs, ikdienā cilvēki bieži vien saskaras ar situācijām, kad pēkšņi un steidzami ir nepieciešams iegūt kādu nezināmu informāciju, un vienīgā ierīce, kas var palīdzēt iegūt šo informāciju, ir telefons.

    Daži piemēri situācijās, kur zvanu paplašinājumi ir ļoti ērti un parocīgi:
     

    1. Jūsu uzraudzībā ir taksometru parks. Jūs saprotat, ka Jūsu klienti nereti meklē Jūs tieši savu viedtālruņu meklētājos, jo bieži vien taksometra izsaukšanā vienīgais palīgs – meklētājs ir tālrunis. Zvanu paplašinājums ir lielisks veids, kā klients Jūs var visērtāk un ātrāk sazvanīt no sava tālruņa, nekur nepārrakstot un nekopējot Jūsu kontakttālruņa mumuru.

    2. Jums pieder ēdināšanas uzņēmums Rīgas centrā. Izmantojot zvanu paplašinājumus, klients, kurš savā mobilajā tālrunī meklē atslēgvārdu “pica”, var noklikšķināt uz pogas tieši blakus Jūsu reklāmai un piezvanīt tieši uz Jūsu uzņēmumu.

    3. Iedomājieties situāciju, kad kāds klients meklē tieši Jūsu preci vai pakalpojumu, atrodoties ārpus telpām aukstā vai lietainā laikā. Šādos apstākļos klients cenšas pēc iespējas ātrāk atrast to, kas viņam nepieciešams. Līdz ar to atliek vien iedomāties, ar kuru no meklēšanas rezultātos attēlotajiem pakalpojuma sniedzējiem klients sazināsies ātrāk.


    Šie ir tikai daži piemēri no neskaitāmām dzīves situācijām, kad kaut kas ir nepieciešams pēkšņi, neplānoti, tūlīt un uz vietas. Tas nozīmē, ka šādās situācijās jebkurš pircējs un pakalpojuma pasūtītājs ir ieinteresēts pēc iespējas ātrāk sazināties un noskaidrot visu par sevi interesējošo preci vai pakalpojumu, lai veiktu pasūtījumu. Tieši šo funkciju nodrošina zvanu paplašinājumi.

    «Gandrīz visi Infomedia klienti izmanto zvanu paplašinājumus, atzīstot, ka ikdienā tas patiešām noder.»